3.06.2009

Nevajag pat gribēt

Teiciet To Kungu,jo Viņš ir mīlīgs un Viņa žēlastība paliek mūžīgi Ps.118,1

Mums ir tik daudz iemeslu,lai pateiktos debesu Tēvam:jo Viņš ir labs pret mums un Viņš rūpējas par mums.Ķēniņš Dāvids saka:Tas Kungs ir mans gans,man netrūkst nenieka.(Ps.23,1)Man nevajag neko vēlēties un gribēt,jo man ie tas Kungs.

Tas Kungs ir mūsu Gans,Viņš rūpējas par mums un svētī mūsu tādā mērā,ka mums nav vajadzīgs kaut ko gribēt.Viņš nodrošina mūs ar to,kas vajadzīgs katru dienu miesai un dzūvībai un Viņš rūpējas par mūsu garu.Jēzus saka;Es esmu nācis,lai tiem būtu dzīvība un pārpilnība''(Jāņa 10,10)
Domājot par to,cik Dievs ir labs,Dāvids saka:"Es biju jauns un kļuvu vecs,bet nekad es neredzēju taisno atstātu,nedz arī viņa bērnus lūdzam maizi."(Ps.37,25)
Dievs rūpējas par Ēliju,jo viņš bija paklausīgs Dievam un tas Kungs pasargāja viņu no briesmām un paslēpa Kritas līcī.Dievs pavēlēja kraukļiem Ēliju apgādāt ar maizi un gaļu un no rīta un vakarā un no upes viņš dzēra.

Mums vajadzētu laiku pa laikam izdarīt inventarizāciju mūsu dzīvēs un ieraudzīt,ko Dievs ir darījis mūsu labā,un pateikties ne tikai īpašās reizēs,kad to parasti dara,bet katru dienu,ko mēs dzīvojam.Tā Kunga eņģeļi ir nomodā par mums visu laiku.Dievs ved un vada mūs,kur vien mēs patiesībā ejam.Viņš to dara sava Vārda dēļ.Viņš ir uzticams pie katra vārda un apsolījuma,ko Viņš runājis.
Mēs neesam pelnījuši Dieva labvēlību,bet Viņš mums to ir devis saka Dēla dēļ,kurš izpildīja mūsu pestīšanu.Viņš ir svētījis mūs,jo Viņš ir izredzējis mūs grēciniekus,kas mēs bijām bez Kristus,par saviem bērniem.Un kaut arī mēs bieži klūpam un ciešam neveiksmes savā taisnības ceļā,Viņš neatmet mūs,bet savā mīlestībā paceļ mūs ar savām rokām.Tas ir tieši tā kā Dāvids to saka:"Es gaidīt gaidīju uz To Kungu un Viņš noliecās pie manis un uzklausīja manu saucienu,''(Ps.40,2)

1 komentārs: