3.05.2009

Lūgšana!


Es lūdzos Kungs dāvā man dedzību.

Dāvā man dedzību,kas ir visa dāvanu un tikumu vainagojums.Lūdzot dedzību,es izlūdzos arī spēku,izturību un neatlaidību,es izlūdzos ticību,cerību un mīlestību.Lūdzot dedzību,es izlūdzos atbrīvošanu no visām šaubām un no jebkādas vēlēšanās pēc slavas.Es izlūdzos tik maigu lūgšanu dāvanu.Es izlūdzos vienlaikus svētuma,mieru un prieku.Kungs lūdzot dedzību,es vienlaikus izlūdzos Tēvu pašu.Es nelūdzu nevien citu,kā vien Tevi mans Dievs,kas Sevi visu esi atdevis par mums.Ienāc manā sirdī un dāvā tai dedzību,to piepildot ar sevi.Tu vienīgais vari piepildīt cilvēku sirdi,kā Tu esi solījis.

Tu esi dzīvā uguns,kas nemitīgi deg mīlestībā uz cilvēkiem.Ienāc manī un lai es līdzinos Tev,aizdedz mani ar Savu uguns liesmu!

Kardināls Džons Henrija-Ņūmens

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru