3.06.2009

Kā es sāku iepazīt Dievu!


Pirmo reizi sāku Dievu iepazīt būdama 6 gadu vecumā.Laiks kad sāku jau lasīt.Kā daudziem maziem bērniem patīk grāmatas,tā ar man patika,bet mana mīļāķā grāmata bija Bērnu Bībele ko lasīju ar lielu intresi,kā mēs visi bijām mazi bērniņi,tā arī Jēzus bija maziņš,auga pa lielu vīru,stiprs garā,pils gudrības,un Dieva žēlastība bija ar viņu,lai mūs glābtu un atpestītu.Laika gaitā iepazinu Dievu arvien tuvāk un turpinu to aizvien vairāk!Jo nekas šai pasaulē nav iedomājams bez Dieva klātbūtnes,kuršu mūs vada ik dienas!Eju dzīvē cauri visādām problēmām,brīžiem tāda sajūta,kad grimtu kā purvā,bet jūtu kā Dievs no tā visa velk ārā.Un saprotu kāpēc ir tik svarīgi uzticēties viņam,un pieņemt viņu kā savu glābēju,lai cik mums labi draugi ir,bet Dievs mums vislabākais draugs,jo viņam mēs varam uzticēt ko vien gribam!Dievs ir mums devis visu,lai mēs būtu brīvi un staigātu uzvarā.Viņš redz mūsu stāvokli un rūpējas.Kad Viņu piesaucam,viņš ir klāt,apmīļo.Priecāsimies iekš tā Kunga,jo mēs esam iepriecinājums viņa dvēselei!Dievs mani vada kopš bērnības laikiem,ko sajūtu arvien vairāk.Piedzīvoju Bērnībā kritienus,galvas traumas,no kurām viena varēja būt liktenīgā un es vairs nebūt,bet Dievs un Sargeņģeļi bija ar mani.Slava Tam Kungam!Kaut arvienvairāk cilvēki piedzīvotu Dieva klātbūtni un pieņemtu Jēzu par savu Glābēju!


''Kungs mani vada,man nekā netrūkt,zālainās ganībās Viņš dod man vietu,Viņš aizved mani pie ūdens,kas veldzē,manai dvēselai Viņš atjauno spēkus.Sava vārda dēļ Viņš mani vada par taisnības ceļiem(23 psalms)



''Kas uz to Kungu cerē,tie nešaubīsies,bet mūžīgi stāvēs kā Ciānas kalns!(125 psalms)

2 komentāri:

  1. Lieliska lieciba! es to pievienoju pie liecibaam portalaa www.baznica.org
    http://www.baznica.org/content/blogcategory/28/42/

    AtbildētDzēst