3.06.2009

Liecības



Jēzus seja tumsā


Alises liecība -
Tas notika šogad, tieši Lielās Piektdienas vakarā. Mamma bija pārnākusi no garas un smagas darba dienas, palīdzēju viņai izkrāmēt iepirkumu maisiņus. Kad tas bija izdarīts, pavēru aizkariem mazu šķirbiņu, lai palūkotos ārā. Bija jau vēls un tumšs, bet pie debesīm spīdēja mēness, ja nemaldos-pilnmēness vai tuvu tam. Lai nu kā, palūkojos uz mēnesi, kam priekšā bija sastājušies nedaudz mākoņi, kurus mēness izgaismoja.
Lūkojos uz izgaismotajiem mākoņiem un jutu ka tie man kaut ko atgādina, tikai nevaru saprast ko. Kad palūkojos otru reizi, man uzreiz bija skaidrs. Mēness mākoņus bija izgaismojis tā, ka tie atgādināja Jēzus seju. Un tieši tādu kāds viņš varēja izskatīties sists pie krusta-nodurtu galvu, skumju sejas izteiksmi un ērkšķu vainagu galvā. Redzētais mani ļoti pārsteidza, vēl joprojām bieži domāju par to - kāpēc man tieši Lielās Peiktdienas naktī parādījās Jēzus?
Alise (18 g.v., Talsu rajons)



Izglābts no elektrības trieciena


Oļega liecība -
Sveiki Dieva mīļotie. Gribu ari pievienot savu liecību, jo Dieva žēlastība ir bezgalīga.Biju vel jauns Dieva bērns, tikai kāds pusgads pagājis, ka Jēzus Kristus ienāca manā dzīvē. Strādāju tajā laikā pagastā par elektriķi. Bija pavasaris. Kusa sniegs, zeme ļoti mitra. Darbs bija jāveic ārā, vienam pašam. Jāremontē automātiku kādam kanalizācijas sūknim. Blakus sadales skapis ar skaitītājiem un drošinātajiem. Lai paveikt darbu, vajadzēja izņemt drošinātājus tai līnijai, kas gāja uz automātiku. Izņēmu drošinātājus pilnīgi pārliecināts, ka tie ir pareizie. Sāku darbu pie automātikas. Skrūvēju skrūves ar skrūvgriezi, kad tās bija atlaistas, tad turpināju tās skrūvēt ar rokām, jo vietas tajā automātikas kastē bija maz. Stāvēju uz mitrās zemes, ar roku pieturējos pie šīs kastes metāla korpusa.
Kad skrūves bija atskrūvētas, vadi bija atlaisti, vajadzēja atskrūvēt pašu palaišanas aparātu. Tikai skrūvgriezis bija pieskāries pie vada notika īssavienojums, dzirksteles aizgāja pa gaisu un skrūvgriezis nodega līdz pusei. Tad tikai sapratu, kā līnijā bija zem sprieguma.
Teorētiski man vajadzēja jau divas reizes saņemt nāvējošos triecienus, caur rokām uz zemi un uz skapja korpusu. Praktiski Dievs bija pasargājis. Slavēts ir Tas Kungs, kas ir nomodā par katru mūsu neapzinātu soli.
Piepildījās Vārds Lk10:19 - „Redziet, Es jums esmu devis spēku, ka varat staigāt pāri čūskām un skorpioniem un katram ienaidnieka spēkam, un viss tas jums nekā nekaitēs.”
Oļegs Blāze, 42 g.v.



Dievs man ir iedevis jaunu sirdi


Lienes lieciba -
Arī es gribu dalīties un iespējams būt par stiprinājumu un celšanu citiem brāļiem un māsām. Jēzu par savu Kungu pieņēmu pirms gada,šī gada laikā mana dzīve ir radikāli mainījusies. Ir notikušas daudzas brīnumainas lietas, bet vislielākā ir tā, kā Dievs man ir iedevis jaunu sirdi. Viņš man iedeva fantastisku draudzi, mācītājus, parādīja manu kalpošanu. tagad savu agrāko mērķi būt slavenai žurnālistei esmu nomainījusi pret kalpošanu tam Kungam.
Viņš mani ir iemācījis mīlēt. Es neizsakāmi priecājos, ka savos 20 gados varu būt uzticīga Jēzus līgava. Es nekaunos, ka esmu par svētu un šķīstu dzīvi, nebaidos nest upurus Viņa dēļ, jo Viņš ir uzticams Dievs.
Dievs vienmēr atbild uz lūgšanām!!! Un Viņš mums ir devis tik daudzus apsolījumus. Pirmais Vārds, ko saņēmu bija tas, ka es un mans nams- mēs kalposim tam Kungam. Un es sāku lūgt. Pirms pāris mēnešiem atgriezās mana māsa. Un esmu pārliecināta, ka pavisam drīz arī mani skeptiskie vecāki būs draudzē. tagad aktīvi lūdzu par savu universitāti, par kursa biedriem un Latviju - zinu, ka drīz Latvijā būs Atmoda.
Slava Dievam!!!
Tāpat gribu liecināt, kā Dievs mani dziedināja no galvassāpēm, kas man bija kopš sevi atceros. Un tad kādu dienu es ieraudzīju pie Krusta piesistas Ibumetin tabletes un gavilēju, jo mans Dievs ir pārpilnības Dievs - lieki piebilst, ka galva vairs nesāp.Gribu jūs arī stiprināt. sātans zina, kas ir mūsu vājās vietas. man arī tāda ir. daudzus gadus sātans darbojās ar manu psihisko veselību. pat jau esot Dieva bērnam, man bija reali uzbrukumi (balsis galvā utml), kas atkal atādināja bērnības šausmas un bija tik reālas bailes sajukt prātā. bet es izvēlējos skatīties uz Tēvu. Viņš ir tik liels, ka viss pārējais ir mazsvarīgs!!!esiet svētīti!!! Un, lai jūsu dzīvēs notiek Dieva perfektā griba!!!! :)
Liene, 20 g.v.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru